Kundeservice – Hvad er missionen?

Jobtilfredshed er ikke noget, vi har en tendens til at naturligvis forbinde med en kundeserviceres repræsentant, så 4 Kids-teamet er tættere, selvom din virksomhed ikke har en dedikeret kundeserviceafdeling.

Burnout er ikke en uundgåelig konklusion for holdets arbejdsgrupper i dette non-profit bil donation program. En repræsentant var faktisk med 4 Kids i syv år. Kundeservicechefen er 11 år gammel.

Dette er en utrolig rekord givet dataene. Dette er mennesker, der specialiserer sig i kundeservice; Dit eneste ansvar er at interagere med kunderne.

Hvad data siger os:

Samlet set, hvor dårligt er slid i forbindelse med personer, der arbejder direkte med kunderne? Omsætningen skal give dig en ide. Så tidligt som i 2013 arbejdede repræsentanter for kundeservice repræsentanter på et utrolig højt niveau på 30 til 45 procent, mens den gennemsnitlige omsætning for alle industrier i USA var 15,1 procent.

Forskerne kæmpede for at forstå, hvad der kunne hjælpe med at forhindre udbrændthed. Flere penge? Sikkerhed på arbejdspladsen? Fordi hvis vi kunne hjælpe vores kunder med at føle sig godt, hvad de gør, vil teorien fortsætte, de vil sandsynligvis fortsætte længere og øge kundeloyaliteten. På den anden side er der som regel en grænse for, hvor meget organisationen kan betale for folk i disse roller. Det betyder, at du skal finde en anden måde at tilfredsstille disse medarbejdere, så de ikke mister deres temperament.

I en undersøgelse blev det opdaget, at vigtigere end penge, vigtigere end jobsikkerhed, er, at en medarbejder anser sig for at være “at spille en positiv rolle i en større organisation.” Ledere kan hjælpe med dette, fordi holdet er velinformeret om organisationens mission, selv i forretningsliv. Lederen kan også formidle til holdmedlemmer, at de er værdsat, og at deres bidrag er vigtige. Endelig, hvis repræsentanterne føler, at de nyder godt af virksomhedens praksis, er de mere tilbøjelige til at føle sig godt tilpas på deres arbejdsplads og for at opfylde stavningen.

Den rigtige holdning kan hjælpe dig med at undgå udbrændthed fra kundeservice.

Med andre ord er forebyggelse af kundeservice slid relateret til attitude. Holdmedlemmers holdning kan afhænge af, hvor godt ledelsen holder holdet orienteret om det større billede. På 4 Kids betyder det at dele historier med det børnepasningshold, som organisationen hjælper. Kundeservicerepræsentanter finder, at hver donation til bilen repræsenterer et andet barn, mentor eller stipendium på The Zone, en sommerlejr rettet mod turisternes personlige vækst.

Repræsentanter for 4 Kids support service kommer til en vigtig præstation: det arbejde de gør? De gør det for børn.

“I mit arbejde ændrer det virkelig, at det, vi gør, hjælper med at rejse børn, jeg tænker på det, når jeg kører et bugselskab: Hvordan kan jeg få mest muligt ud af vores dollar? hver øre, vi laver, vil øge andres barn, “sagde Jenny, 4 Kids kundesupport repræsentant.

White udfører en mission i spidsen for hans sind, da hun udfører sine sving. Når telefonopkald fører til donationer, bliver følelsen af ​​at den spiller en positiv rolle i “bredere organisation” stærkere.

En kundeservice repræsentant siger lange dage kan være kedelig, men kalder det ikke “burnout”. “Sommetider sætter du i lange timer, men det føles godt, fordi du ved, hvorfor du gør det. Det er til et større mål.

Når han føler, at hans arbejdstimer bliver trukket, kan Guttman lide at slappe af og se The Zone Youtube-kanal. Forældre til turister i The Zone kan være for travle til at give deres børn den opmærksomhed, de har brug for. Uanset hvad dine forældre gør, kan nogle turister være genert eller vred i verden. Men i The Zone kan børn krame kaniner for fejlfri kærlighed eller vinde en fotokonkurrence for at styrke deres selvtillid. Dette er indkomsten fra bildonationer, som Guttman og andre CS-lærere, der underskriver stipendier til disse børn. “Det er utroligt, hvad de gjorde der, og det er børn, der ikke ville være i et sådant program, men for hvad vi laver.”